Har jag ett dagis i magen?

Plötsligt, som över en natt vaknade bebben och kom på att den kunde öva inför framtida fotbolls - VM.
Som invändig slagpåse kan jag intyga att detta kommer leda Sverige till final om några år!
Eller är dom flera som boxas och brottas därinne?
Två? Sju? En dagisavdelning? En mallanstadieskola?
Jag läser frenetiskt på nätet om sparkar och fosterrörelser - att man kan misstolka dem ibland och det kan vara gaser.
Jag kan säga att såhär i så fall, att såhär mycket gaser har inte ens en flodhäst som käkat surdeg!
Spark spark lilla bebis :-D
*
*
Igår var jag och Maria bjuden på middag hos Annelie, en gammal barndomskompis som jag härjat mycket med sen högstadiet.
Nu är vi tydligen vuxna, men kan ändå förgylla vardagar med att minnas hur vi gav matteläraren maskrosor på avslutningen och trotsigt spelade Guns n Roses på lektionerna.
Men det säger vi ju inte så barnen hör förstås ;-)
*

*

*

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0