Har bara väntat på inspiration...

För här sitter jag och snorar och funderar på att köra ner en tungskrapa i halsen och klia runt lite.
Bestämmer mig för att testa med en halstablett istället så länge.
*
Eftersom jag var helledig förra veckan jobbar jag extra mycket den här istället.
What goes around - comes around.
Men min chef ringde och sa att jag inte behövde komma i morgon utan bara vara à jour! eftersom det är en ny tjej på inskolning. Självklart har jag betalt för min tid anyway - vilket jag inte gråter över alls.
*
Mina dagliga promenader har funkat superfint - ända tills Mr. Foglossning hälsade på och hånskrattandes sparkade mig i ljumskarna.
Hondjävulen gick till vårdcentralen och lånade ett bälte och fick stränga order om att inte promenera så mycket!
Så var det med det.
Thats why this is my new bästa kompis:
*
Nu har jag precis passerat målsnöret för 18 veckan och då ser jag ut som jag väntar den där dagisavdelningen.
Minst.
*
Jag är en lycklig tjockis!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken underbar bild <3

2011-04-14 @ 13:16:17
Postat av: Lina

Fin mage! Inte tjockis bara vackert!

2011-04-14 @ 21:01:39
Postat av: kraaam/Åsa

Men fina fina magen.

Jag MÅSTE komma och hälsa på snart....om jag får. Kanske vi kan få till det någon gång nästa vecka?

Hoppas!!

2011-04-19 @ 15:05:55
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0