Äntligen fixat häxbarret!

Såg ut som värsta myrstacken på golvet efter att frisörskan gått loss på mitt huvud, men gud så underbart att kunna se sin hårbotten igen.
Inte alltför sällan får jag desutom höra " Var glad att du har så tjockt hår!"
Glad?
Ja, hade jag fått betalt för varje kilo hade jag varit glad men nu funkar det ju inte riktigt så.
Ser fram emot hårlossningsperioden under amningen.
*
Idag kom paketet från babyshop! Hurra!!!
*
Tonåringarna har lov = lan i det sk. lanrummet.
Köksbord + fem svettiga acnepojkar och en tjej + en årsförbrukning av chips och läsk samt en doft av datorer och energidryck ligger över rummet.
Man känner sig lika välkommen som en magbakterie när man tittar in.
Mysigt med påsklov.
*
*

Kommentarer
Postat av: kraaam/Åsa

Känner igen fenomenet kring lanandet :-)

2011-05-03 @ 12:19:26
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0