NYA mobilen...

Jag har en fet crush på min nya mobil.
Hur kunde jag leva innan jag fick den?

Tjuren; - "Är du nöjd med telefonen då älskling?"
Jag; - "Finns det ris i Kina?"

Bara en halv vecka nu sen drar vi ner på elitloppet.
Grym feeling!

Igår var vi kattvakt till Bea och Daniels katter...Ni minns princess of darkness?



Det var hon som gav Jan Guillou idén till att skriva "Ondskan"
Morr morr säger hon när man ger henne mat.
Någon borde felanmäla henne.



Sjukt snygga bilder blir det med telefonen.. Här blev det till exempel en snygg tjur!!



Och en oförberedd hondjävul



Grann - Anna och Grann - Frida



Som sagt... sjukt snygga bilder blir det!
hoppas ni med haft en bra helg!!

Over and out.
Shedevil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0