Miss perfect 2010

Mina mellannamn är komplett och fullständig.
Jag är så jävla perfekt att det gör ont.
För er andra alltså.
Jag är också suverän på att störa mig på andra.
Helst småsaker som kan verkas störtlöjliga.

Jag läste en gång att folk som ideligen stör sig på andra har dålig självkänsla!?
Ha! No shit liksom... eller huuuuur....
Måste vara ett hårt dumt blåbär som skrev det.

Idag och igår och i morgon har jag till exempel stört mig på min felsminkade granne.
Hon tror jämt att hon är så jävla snygg och perfekt.
Jag verkligen hatar såna människor.
Gått ner i vikt har hon gjort också den kossan.
Som om det skulle vara någon jävla Nobelprisbedrift liksom.
Kan väl vem som helst göra.
Jag tycker bara det är häftigare att gå upp i vikt.

Nu tycker ni säkert jag är en extrem bitterfitta som borde få ruttna i sin ensamma bitterhet.
Men det är ingenting jag stör mig på.
Det är i så fall eran störning.


Kommentarer
Postat av: Carola H (Mia grannen )

hahaha din dåre :) näää inte e du bitter inte , kram

2010-05-16 @ 19:37:33
Postat av: Anna

Haha nej det beror ju på vem man jämför med såklart... jag syftar inte alls på vår egna lilla Bf i rosa... ;P

2010-05-17 @ 18:08:30
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: BF!!!!!

Men nu ni... ni menar väl inte mig va... nä men tack så mycket.. nästa gång bjuder då inte jag på nå godis i alla fall!! KÖP EGET!!!!

tack å hej! ASG

2010-05-27 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0