Mera ordbajs.

Om man vill ha mer kommentarer i sin redan trista blogg, vart ringer man då?
Eller om man inte får sina gamla jeans över vaderna... är det samma nummer eller?

Igår hälsade Hasse Aro på i vardagsrummet och det uppstod en liten debatt i soffan.
Om nu negrerna ( Förlåt, men jag skriver vad jag vill i min egen blogg ) envisas med sin rätt att bära burka, utöva bönestunder på svensk arbetstid, stjäla allt som inte sitter fast och kasta brandbomber på poliser i Rosengård bla bla bla allt de anser sig ha rätt till - varför då inte straffa dem enligt deras egen religion också?
Vill de ha sina seder eller inte?
Ska det inte vara vattentätt hela vägen då?
Stjäl gärna dagskassan i videobutiken - men var då beredd att stenas eller få handen avhuggen också!
Right?
Så, det var väl substans nog att få lite extra comments tycker jag.
För vadå, vad tycker ni?



Fick den här porrbilden av Bea idag.
Aldrig har en tjur känts så fel.
Jag blir inte ens salongsupphetsad....

Kommentarer
Postat av: vildman

right on !!

2010-05-13 @ 18:21:24
Postat av: Anna

Eller hur!!

2010-05-13 @ 18:28:04
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Dottern

Go go go!! Sedan när har tjurar hovar i stället för klövar?? Och päls på... Men hallååå, dom generna går nog inte vidare i aveln i alla fall :-) hehe

2010-05-13 @ 20:54:37
Postat av: Kraaam/Åsa

Går du inte igång på det här???? Har du missat det han har mellan benen.....tänk den storleken OCH hur sammetslen den ska kännas ;-)

2010-05-14 @ 15:31:28
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Anna

Meen... man kan väl inte gå igång på något sm har en HÅRIG tofs mellan benen??! rys

2010-05-15 @ 12:04:12
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0