Jättemycket tjursemester!

Både tjuris och jag inleder vår semester idag, han har fyra veckor och jag har 52 veckor.. minst...
Lite sliten kanske efter helgen men vad gör det, toppar humöret med en eftermiddagsfrukost och grillning ikväll.
Jag ser ju ändå ut som ett fyllmos i fejjan.
Lovade ju exponera vår helg i bilder så några kommer här.
Varsego.



Afresa.
Timrå.
Sunkregn.



Rast i Tönnebro.
Vuxenvatten i flarran.



Somewhere over the rainbow.. eller var det somewhere over the Uppsala?




Hur kan man INTE älska sin mobilkamera?
Min gamla telefon skulle skära halsen av sig om den såg hur bra bilder det blir på den nya.



Småkalasigt på grannarnas rum.
Tjurens jobbarpolers.
Icke - teknikern R. upptäcker att hans mobiltelefon är en - mobiltelefon!



Söta Paret F och A mjukporrar framför kameran.



Medan hondjävulen leker paparazzi och männen diskuterar motormaskinmässa och alkar sig med öl.



Glad - gladare - gladast - Fylltjur!!



På väg till Le exclusive Pizza Hut!

Nu får ni inga fler bilder idag för ni förstår väl att jag måste dryga ut bloggen i morgon med?!
Sing Hallelujah!!!
Honan - er vimmelfotograf i cyberrymden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0