Jag och min fotkompis

Min extra kroppsdel, Bea och jag har varit och hälsat på min favoritkusin idag.
Deras husbygge går nu tjockt bra, det är nästan bara finputsning kvar.
Tänk så fort det kan gå att bygga ett helt hus.
Nästan lika fort som att få en klumpfot!?





Den här utsikten kan man nog leva med att vakna till... minus stenhögen utanför då.



Ser ni att handskarna är större än kusinen...



Husbonden Mathias



Ungefär här kommer nog badtunnan stå....
Tur att man får bjuda in sig själv hos sin släkt.
Och till sist - är Petra Mede verkligen rolig?
Är hon det?
Nej! det är hon inte.
Sandlådehumorn gick vidare i tonåren.
Men Petra följde inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0