Jag - en oupptäckt filmstjärna!

Och kommer förmodligen förbli det också.
Men jag har precis varit med i en liten amatörfilm... Jag spelar en kåt ryska med en lite för kort kjol, och en lite för liten bh och en mycket för mycket stor häck..Nej jag bara skojar såklart, jag har hjälpt Tim med ett skolprojekt.
Jag spelar mig själv - alltså en tant - som skriker "whatta in fuck`s name have you done with my dog"!
Sen spelar jag inget mer.
Nej fultjocka små tanter blir nog inga superstars.

Nu är min nya telefon på väg i alla fall.


Tjockt nice!!!



Och så här ser det ut i hallen.
"Skokanonen" har fått en helt ny innebörd här.
Tim tycker inte det är någon idè att dra ut på saker och ting.
Det mest ultimata är att skaffa tio nya kompisar precis samtidigt som man skaffar flickvän!
Nu ska jag trycka i mig den sista slumpen av äppelkakan..jag känner redan hur den liksom smeker magen inifrån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0