Från den ljusa sidan i köket....

Duktighetsministern aka. präktighetskommandoran har nästan tagit över sin polska låtsashushållerskas jobb.
Fejjat och städat och tränat ninjamusklerna ordentliget.
Resultatet vart inte en extreme home makeover men nästan.



Men vad står det egentligen på tjurens flyttkartong?



Inte så exklusivt så man blir sexuellt upphetsad men helt klart godkänt.



Tjurens survivorkit på plats.
Ölpump.



Sluta titta snett på mig!!!

Strax är det helg, få se vad som hittas på...jag är ju ledig!
Eller just ja.. arbetslös hette det visst.
Nu ska jag i alla fall ut och jogga...
Eller hur...haha...
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Eva

Va fint du gjort på ballis.Det enda jag saknar så är det den fina inglasade ballisen.ha de bra.Kram

2010-05-13 @ 18:10:55
Postat av: Eva

Och du, snygg lampa i fönstret:)

2010-05-13 @ 18:12:37
Postat av: Anna

Haha Tack tack...ja den är väldigt speciell för jag har fått den av en väldigt speciell vän!! :D

2010-05-13 @ 18:27:22
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0