Äntligen!!!!

Är vi ringmärkta!
Haft en helt underbar helg - såklart - uppe på Södra!
Barnen hade väl kanske inte heller så tråkigt.. föräldrafritt på sista april och en rejäl matfest...



Den överhajpade pysselmamman ( jag ) hade dukat upp buffè för de små liven...



Prestationsprinsessan trodde att ett gäng 13 åringar skulle uppskatta en tjusig uppläggning som skulle fått den finaste cateringfirman att gå i taket men såklart var tjejer och chips högre prioriterat.
Tack som fan.



Här är världens snyggaste tjur i vardagsrummet i sviten...
So nice!



Vårt egna lilla kaninnäste för en natt....



Inväntar 3 - rättersmiddagen i restaurangen som inte hade skrivit menyn för fattiga uteliggare...
( Nu får vi äta gröt resten av månaden älskling...



Tur jag får vara en tjockis på min egen förlovningsdag!!



Desserten gick inte av för några hackor....



Beställde upp en korg kalorier att mumsa på i bastun....
Sa jag att det var bastu i sviten?
Det var bastu i sviten....!!!



Tjuren och kossan för alltid!!!!!

Kommentarer
Postat av: nyfiken anna

grattis =))

2010-05-01 @ 15:53:51
Postat av: Eva

Grattis!

2010-05-01 @ 17:12:06
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: anna grannen ..

grattis till er båda...

2010-05-01 @ 18:38:55
Postat av: Erika

Grattis!!

2010-05-01 @ 19:21:56
URL: http://irrepirre82.blogspot.com
Postat av: Annelie Gröndahl

Ett Stort Grattis På Er Dag=) Måste även tillägga att jag tycker att du skriver jätte bra..Duktigt!! Kram

2010-05-03 @ 08:43:53
Postat av: Hanna

Men åhh! :D Grattis på er! =)

2010-05-04 @ 20:05:45
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0