Sparkföre....

Är det inte längre men jag kom på att det kanske var läge att sparka igång bloggen.
Ingen kan anklaga mig för att vara långsam...

Honans liv flyter på... eller förbi?
Någon sa att det är mars nu och när jag tittar efter så stämmer det faktiskt.
På något underligt sätt har jag alltså fikat bort några månader här med grannarna, småjobbat lite, svällt lite mera runt midjan och liksom bara varit.
Coolt.

Ser att det faktiskt finns folk som orkar titta in här titt som tätt eller ganska regelbundet vilket är mer än jag själv gör.
Också coolt.
Någon som vet något bra sätt/ställe/person/sida där man kan få hjälp att hotta upp sidan lite?
I brist på detta visar vi lite bilder så länge.



Kussen och lilla Alma.



Vinter. Blek. Feja.



Togs innan vi skulle på travgalan.
Till och med vinglaset matchar.

Kommentarer
Postat av: li

Jaaaa heeej igen!!! Welcome back to Bloggen =))

2010-03-21 @ 16:04:23
Postat av: Hanna

Men vilken snygging! =)

Och grattis till det kommande förlovningen i sviten ;P

Kram på dä

2010-03-21 @ 18:46:25
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder men framför allt den sista jäkligt snygg:)

2010-03-26 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0