Jag blir så jävla....

Förbannad att jag tillåter mig själv att ens orka bli förbannad.
Nej det handlar inte om min accelererande övervikt igen, utan om Sundsvalls sjukhusledning som förmodligen inte lämnat någon oberörd nu senaste månaden.
Vi satt och diskuterade detta på jobbet igår kväll..
Jag kan inte hjälpa att jag är lite senare än andra, jag är inte speciellt insatt men vet ju i alla fall att man måste vara dum i absolut hela huvet om man sparkar "de arbetande på golvet", spottar på dem som tack för att de jobbat i 25 år med ryggvärk utan att sjukskriva sig trots att de sprungit i fler väggar än spöket Laban.

Vad gör vi då?
Jo vi anställer någon låtsaschef som kostar lika mycket i veckan som en halv vanlig människas årslön.
Sån bra idé!!!
Hurra för oss.
Vilka lirare vi är.

Man behöver inte heta Einstein i efternamn för att fatta att det är vi skattebetalare som bekostar den här lyxhorans lön.
Usch... med risk för att casha in vuxenpoäng nu så kastar jag en klyscha: VART FAN ÄR VI PÅ VÄG EGENTLIGEN?

Kommentarer
Postat av: li

Mmmmmm jo det kan man ju verkligen undra????? Käpprätt åt he.....

2010-03-24 @ 20:42:32
Postat av: Linda

Snacka om ketchup-flaska, flera inlägg efter varann! Har du fått nytt jobb? Isåfall grattis, hoppas allt är väl med dig, stor kramiz från mig!

2010-03-25 @ 08:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0