Sorgen är här...

Tjurens semester - likamed slut.
Har lust att slita sönder hela almanackan, precis som om det skulle hjälpa.
Men tydligen har jag acklimatiserat mig lite redan eftersom jag sympatikliver upp 6.20 mitt i sommaren och morgondatar.

Hoppas alla hade en bra midsommar inklusive mig själv, jag serverade på Fredde och Annikas bröllop innan de drog iväg til Miami en vecka och sedan reser vidare på Karibienkryssning en vecka till.
Stackare.

Dagen idag består nog av java, kanske lite beach om jag hittar någon ensam bred strandremsa som rymmer min härliga hydda, och kanske lite abborrfiske.
Ja - om någon annan krokar på maskjäveln då eftersom jag inte klarar det själv.
Ska visst även in på Timråbo och skälla lite på det korkade arslet som bor länst upp och kastar upp cykellås på min balkong m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0