Godmorgon Världen!

Det här är honan som uppdaterar sitt liv elektroniskt.
Generös som jag är bjuder jag på lite helggodis såhär på måndagmorgonen.



Fredag betyder alltid grillning och kubb.
Kul att få med sig tonåringarna utan att bjuda på glass.



Ibland kliver även HollywoodMontezami ner till oss dödliga människor och förgyller vår tillvaro.



Lördag och campingdags.
Vi ska leva vildmarksliv i en halvlyxig stuga 2 mil hemifrån i en hel natt.
Hur ska det gå?



Men orädda som vi är trotsar vi farorna och chillar på parkeringen innan vi kastare oss ut i campinghelvetet.



De otroligt aggro renarna anfaller...eller så springer de iväg när de ser oss... jag minns inte riktigt hur det var.
Jag tror de anföll oss och tuggade på oss tills blodet sprutade och Tjuren fick amputera ett knä.



Man får unna sig lite låtsasglamour när man lever i vildmarken.
Tim var jordens lyckligaste fjortis för att hans flickvän var med oss.



Fiske på bryggan.





Såklart vi fick fisk... två mikroabbisar...
Är det inte lite läskigt med levande fisk?



Nej visst faan... det är ju MASKEN som är läskigast!!!
Jag är rädd nu.



Inte lätt att vara snäll mot barnen när man är drottningen av Kubb...



Dags för vildmarksgrillning av vildmarkskorv på vildmarksgrillen.
Tim täljer vildgrillpinnar till den vilda mashmallowsen.



Det dök upp en vild tamkatt.
Vi döpte den till Sherlock.
Sherlock hade inga problem att trycka i sig två - nästan tre grillkorvar.
Hungrig eller?

Och allt det här hände medan favoritgrannarna hade grillfest och jazzade loss på Memento, någon stackars student somnade upp och ner i ett dike, grannsämjan försvann snabbare än en oskuld på Valborg mellan två balkonger och spackelhoran bråkade med sin alkoliserade ålding till man.
I - en - annan - del - av - Timrå!!






Kommentarer
Postat av: li

Haha!!! Mysigt värre =) Jag säger bara: "TAMREN" hahahahahahaaaaaaaaaaa!!!!!

2010-06-07 @ 13:31:32
Postat av: M.M

Jag bara love you =) ni är bäst =) kram

2010-06-09 @ 19:42:31
URL: http://raggamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0