Dags att kliva ur sandlådan nu...

Och sluta kasta spadar på varann för att den ena kanske rev den andras sandslott?
Ord som jag hört alldeles för många gånger senaste veckorna;
* Säg inte att jag har sagt det...
* Har du hört att...
* Men vet du vad hon har gjort nu...

Att det skall vara så svårt att hålla sig till sanningen?
Jag lever efter mitt eget motto; "Man får säga exakt vad man vill, så länge man står för det!"
I min värld behöver man inte ljuga och låtsas haka på helt sjuka åsikter och rykten för att umgås!?
Right?
Eller är det honan som helt cyklar baklänges nu?

Förmodligen rör jag om några varv i SödraKöpmansgrytan nu, men berörda som tar åt sig ska ta åt sig, och de övriga som inte tar åt sig - ja...behöver inte ta åt sig.
Grisenkelt.

Jaja skit i det nu, och kolla bilderna från Tarzanstigen istället om ni vill.



Sweeties...



Men varför vill inte ungen vara med på bild...



Nä... hopplöst liksom...



men oj... det verkar som Tim stackarn fått sin mors icke- atletiska kunskaper...



Vackraste.... men ni vet att jag inte tänker bli farmor än va!?


Kommentarer
Postat av: Eva

Du har rätt i precis allt du säger.Skönt att höra att det finns dom som kan stå för det dom säger.Hur går det med grannarna?

2010-06-16 @ 18:33:35
Postat av: Anette

Anna! Helt min åsikt! Helt rätt! kram

2010-06-16 @ 19:31:15
Postat av: Carola H (Mia grannen )

hahaha jadu Anna :) vad säger man ???

2010-06-16 @ 20:09:08
Postat av: Linda

Klart du har rätt Anna...du rör inte om du är ärlig...

2010-06-16 @ 22:42:31
URL: http://lindanordin.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

det var jag som skrev de ovan , men hae lindas dator så det blev hennes namn....för den delen så vill jag också gå tarzanstigen och få lära mig lite av min dotters kunskaper :p Ska vi dra iväg någon dag? L

2010-06-16 @ 22:44:46
Postat av: Linda

Håller med dig Anna du har helt rätt. Kram

2010-06-16 @ 22:51:29
URL: http://lindanordin.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Tack Eva :) Jo det går bara fint, hur hade ni det på semestern/semestrarna? :D

Anette; kram tillbaka, kollade du mailet jag skickade?

Carola; Ja det undrar jag med, väntar på en bra kommentar från dig ;P

Linda och Frida; tack för fikastunden igår, klart vi måste dra iväg på en tarzan haha!

2010-06-17 @ 15:14:56
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Men vad fina de är - så kära så jag tror till och med jag spricker - goungar!!!

2010-07-12 @ 10:25:35
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0