Skurgumma...

Svårt att känna glamouren på S:a Köpmangatan idag..
Solen lyser väldigt inte alls, det luktar skit i luften och pundargrannen står och mekar begagnad cykel utanför.
Själv har jag avlöst min dyravlönade polska - Svetlana, hon som egentligen bara finns i fantasin - och skurat och tvättat hela dagen.
Känner mig lite hög på tvättmedlet.
Ser även ut som Svett - Lana på riktigt nu, och skulle väl inte direkt vara den vassaste kniven på Oscarsgalan.
Tur jag ändå slarvat (!) bort inbjudan...




Nej om man skulle gå och banta lite kanske...
Så kan vi ta Gröna Lund bilderna i morgon istället.
Här.
Samma tid, samma kanal.
Om ni vill - vågar - och kan!

Kommentarer
Postat av: Carola H (Mia grannen )

nääää fan inte mycket till glamour på södra idag ....SUCK !!!!!! men kanske skulle skaffa sej ett riktigt liv känns det som :(kram från carola H

2010-07-28 @ 15:13:51
Postat av: Anna

Ja eller hur... tycker det blir mindre och mindre glammigt för varje dag jag :( sucka Kram kram kram

2010-07-30 @ 12:57:05
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0