Roadtrippen

Jag tror jag vet nu hur det kändes när jag låg i mammas livmoder.
Hett, blött, svårt att andas och man vill bara ut och fram.
Jordens backflash - Bil igår till Hudik utan AC.
Innan jag omformulerar den sagan till bilder tar vi dagens fråga;
Gissa vilken sida av mitt hår som är förädlat med plattång och vilken som är min naturliga sida, nära besläktad med ett gotlandsruss?



Jag blir så trött på att inte hinna vara arbetslös förresten, det ska fikas, badas, drickas vin och dessutom finns det tydligen massa husmorssysslor att ta itu med.
Idag säger tvätten att den ska tvättas till exempel.
Riktiga Hollywoodfruar tvättar inte - de slänger och köper nytt!!



Bea och Villemo önskar att de var raketforskare så de kunde lösa den eviga gåtan med Happy Meal leksakerna.



Villemos köksvägg.
Fint.
Jag.
Vill också ha!



Men tjuren!
Vad gör du i Hudik?
Och framörallt - vad fan gör du på väggen?

Men vad händer idag då?

Kommentarer
Postat av: Eva

Fara till Indal?

2010-07-21 @ 10:54:39
Postat av: Villemo

Fin bild! synd att det ser ut som jag tillhör glada hudik teatern bara!

2010-07-21 @ 19:07:08
URL: http://bejjbiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0