Orkanfiskare

Jag kan ingenting om fiske.
Har fiskat fyra gånger i mitt liv, och jag kommer aldrig fixa att kroka på någon äcklig jävla mask, likväl som jag aldrig kommer få loss eventuell firre från kroken och självfallet inte bryta nackhelvetet av dom.
Varför skulle jag stoppa in Hollywoodfrufingret i en fiskmun?

Ändå är ju det här med fiske så förbannat kul på något vis.
Trots att det blåser orkan och barnen snorar att de vill hem så står jag fast som en met - maniker och stirrar på flötet.
Pratar bara när jag måste be barnen om en ny mask.
Eftersom tjuren jobbade idag kunde vi inte knäcka några abborrnackar - så vi tog hem dem i en hink till Moa istället.
Bea blev jätteglad.
Och Bea tyckte dom var jättesöta.
Eller så ljög jag nu.



Moas djurpark från Vivstavarvstjärn.
Men det ser ju ut som små negerspermier juh!



Älskade vännen... har hört att fiskar fångas bäst i vatten.
Eller är det en fjäril du spanat in nu?



Tjuren traktorar vidare.



Jag ser visst ut som en tjock efterbliven korean som metar i hård vind.



Fyra borrisar till Moa, och hinken kan Bea spy i efteråt.



Men nu: JULGUBBAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

HAHAHAHAHAHA - din kommentar om dig själv är ju för skön. Du är ju världens sötaste!!!!

2010-07-12 @ 10:21:06
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0