2010:2

Tack för varma kommentarer..finns inte ord av värde för att beskriva hur otroligt underbart det känns att veta att fina människor stöttar en.
Man hinner fundera en del när man är arbetslös.
Eller ganska mycket....typ vilka strumpor man ska använda på morgonen, varför kaffebryggaren tar exakt 7 minuter att bli färdig oavsett mängd koppar man brygger eller att posten har ett tidsspann på ca en timme före eller efter 11.00 beronde på vädret.
Och att grannhunden alltid bajsar vid lyktstolpen uanför den vänstra delen av köksfönstret förstås.
Jag kan inte förstå hur jag har kunnat missat det tidigare.

Jobbintervjun idag.
Stället håller jag hemligt en stund till.
Blond som jag är trodde jag att jag var "the one and only" om den här ansökan eftersom jag fick ett fint insidertips och tjänsten inte ligger ute någonstans.
Det visade sig att det är flera som sökt.
Så....besked kommer till veckan.

Tålamod.Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0