2010

Nytt år.

Jag skulle väl inte påstå att förra året slutade i succè...men allt har en mening sägs det.
jag jobbar inte kvar på SJ.
Jag ska inte flytta.
Och jag ska inte förtälja mera om detta förrän jag tycker att det känns okey.
Och det gör det inte nu.

Men..... i skrivande stund känns allt mer än bra...jag och tjuren har nyss slaktat lite oxfilè och ädelostsås i våra magar, det är dags för den omtalade LCHF dieten igen.
Skam den som ger sig sa elefanthonan när vågen krasade sönder under hennes fötter.
Vi sippar stark..STARK irish coffeé och i morgon ser det ut som jag ska på anställningsintervju.

Önska mig lycka till med det nya året och allt vad det innebär.
Skål.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa lycka tii Anna :)

2010-01-05 @ 23:37:16
Postat av: li

Håller alla tummar o tår för dig vännen!! Kramar

2010-01-06 @ 00:48:49
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Linda L

Hoppas, hoppas, hoppas det går vägen!!! Var är det nånstan´s?

2010-01-06 @ 10:07:52
Postat av: Kraaam/Åsa

När kommer du hem till mig och sörplar kaffe då? Måste jag hem till dig och sparka igång dig för att du ska komma eller ;-).



2010-01-12 @ 09:24:14
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0