Torsday..

har legat på en ungefär samma skojnivå som onsdayen.
Jag sitter mest och tycker synd om mig själv som måste julstressa, jobba och blivit drabbad av ett cyberpucko.
Skillnaden är att igår städade jag mig varm och idag skottade jag mig varm.
Sånt kul liv hon har ibland.
*
Äh, det är inte så illa som det låter, idag hade jag planerat att åka med Annelie och hälsa på lilla nyfödda Sanna (Jag är nybliven "moster" ) samt åka norrut på ön och gratisfika hos Anna.
Men varken jag eller bilen ville verkligen fira julen i ett dike, så det får bli en annan dag.
*
Om allt går som det ska blir det strax kasslergratäng med sweet & chili sås och hemgjord pizzasallad till middag och min älskade tjur kommer in genom dörren, och ropar "hallåå".
Kärlek.
Lite senare tar jag med pojkarna och åker till Birsta i julruschen ( Om jag får plats där för allt folk )
Tims flickvän åker snart till Thailand i tre veckor så det är lite brådis att fixa julklapp till henne.
*
Lite trist att inte kunna uppdatera med bilder, men har tjurens dator nu eftersom min är på lagning så tyvärr får ni vänta på papparazzifotona.
Ha en fortsatt bra torsday...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0