Nej se det snöar.....

Tjuren jobbar dagtid och jag jobbar nattetid.
Känns inte som det är jag som dragit vinstlotten i det här med skottandet.
Men sitter jag här och gnäller över det?
Nej det gör jag jag inte för jag får ju fucking motion, jag vet inte än om jag ska kalla det frivilligt eller inte men det är ju i alla fall billigare än gym.
*
Och när man sitter och softar med en varm romoboy efter man ålat sig ur täckbyxorna känns det rätt okey med vinter ändå.
*
Också dagens bild.... den får bli på Kissie som ser ut som en borttappad fisk.

Kommentarer
Postat av: Anette

romoboy lät gott...tror jag kör samma :)

2010-12-18 @ 15:05:28
Postat av: anneli

fyy för all snö nu=/ haha ja kissie ser fan inte klok ut alltså!! usch!!:P hoppas allt är bra med er och vi saknar er här i "hålan":( kram

2010-12-18 @ 16:59:33
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0