Kenza..

Sådärja.
Nyss hemkommen från folkmeckat Birsta, det blev en superfin julklapp till Tims flickvän - nämligen en......sak som jag absolut inte kan lägga upp här ifall att hon läser... ( Men i morgon )
*
Suttit och slöat runt lite på nätet, med betoning på slöat eftersom tjurens dator är katastrofalt seg, egentligen vill jag sparka på den, hårt och länge, men sånt gör man ju inte.
Speciellt inte när jag får ha den tills min är frisk igen.
Hur som helst så hamnade jag inne på Kenzas blogg...måste bara undra vart kommer dom här små tjejerna ifrån?
Med perfekt hår, dockögon och negerläppar.. jättesöta och coola förstås!
Springer på events, premiärer, kändisfester och tränar med sin PT.
( Hur fan har man råd med en PT när man är 19 år?? )
*
Jag är INTE BITTER!
ALLS!
Eftersom jag själv ju var ganska glammig som tonåring.. tjuvrökte i buskarna nedanför hemkunskapen, drack folköl bakom konsum, spydde upp folkölen bakom konsum, dagens outfit bestod av en guns n roses tröja och Axl Rose var Gud.
Första gången jag var i Stockholm utan mina föräldrar var när jag och en kompis hade biljetter till Nirvana som skulle spela i Globen!!!
Schuuukt coolt på den tiden.
Vi skulle få bo hos min mammas kusin i Norrviken i Sollis, men själva få åka in till stan hur vi ville.
Det taskiga var att Kurt Kobain gick och sköt sig precis innan konserten.
Ja vi åkte ju såklart ändå, drack vitt billigt bubbelvin på rummet, åkte tunnelbana, försökte komma in på Gino, men hamnade tillslut på någon jazzig hotellbar där medelåldern låg på rullstolsbundna 75 åringar och vakten tyckte synd om oss.
Men ändå!
Femton och ett halvt år, halvpackad tonåring men ändå häftigast i hela Stockholm just då!
*
Jaja... respekt till Kenza och de andra som festar vidare på Stureplan och gör egna klädkollektioner och käkar snittar.
Själv ska jag resa min tjocka baktunga stjärt och göra fresha limpmackor till tjuren som han ska ha på jobbet i morgon.
Prickekorv får de bli!
:-D
Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: kraaam/Åsa

Älskar detta inlägg - älskar dig <3

Din humor gör din blogg så jäkla rolig att besöka. Det bästa är att du inte överdriver heller - ditt liv ser ut såhär, hahaha.



Kraaam gumman!!

2010-12-17 @ 11:08:43
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0