Godmorgon

Era lyckliga fredagsfirare!
Själv sitter jag och väntar på att jobbet ska börja.
Den brukare jag arbetar hos ringer en signal när hon behöver assistans så det är mycket stand - by tid, vilket passar mig helt okey.
*
Har precis gratulerat min 14 åring!
Det spelar tydligen ingen roll hur gammal man är, hur cool man är på skolan och hur överraskad man spelar så är det alltid lika spännande att fylla år.
Väntan på morgonen innan man hör knarr i golvet och familjens hesa morgonstämmor i "ja må han leva".
Se dörren öppnas, man tänker " men va fan - äntligen" eftersom man legat vaken i en timme och försökt urskilja alla ljud från köket.
Ändå spelar man nyvaken.
*
Idag blir det drop - in tårtorgie här.
Ungefär 16 personer beräknas komma så jag och Emil hade fullt upp ( och sjukt kul ) med tårtbak igår.
Kolla själv.
Detta ska bli rosa grädde...
Jag suger verkligen på att kasta bananer.
Emil suger verkligen på att fånga dem.
Hondjävulen "kitchenchic"
Prövat den här än?
Gör det annars.
Den här med.
Kändes skumt med äpple och kanel dricka först men den var julig och god!
Resultaten; Chokladtårtan
Frukttårtan
Också den rosa Justin Beaber tårtan med rosa ponnyhästar.
Justin Beaber är ungefär det värsta och äckligaste som finns när man är kille och 14 år.
Men lite skoj får man tåla på sin födelsedag!?
Right?
Hejdå säger honan.
Plikten kallar, visar er mina bröd senare.
Haha... De jag bakade i förrgår alltså.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

JAG SAKNAR EEEER!!!!! <3<3<3

2010-12-10 @ 15:49:33
Postat av: Kattis

Och nu är jag inte ett dugg sugen på varken choklad, godis eller tårta. Tack för den anna! Hoppas allt är toppen annars och att livet leker :)

Kattis

2010-12-15 @ 12:07:18
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0