God Morgonrock!

Här är jag väldigt ovaken, och man skulle även kunna tro att jag är sponsrad av ett mascaraföretag vilket jag inte är.
Hade jag varit det hade jag talat om hur skitfantastisk den här mascaran faktiskt är! som gör att även vi som är födda utan ögonfransar kan smälta in i allmänheten.
Ögonfransar på förpackning helt enkelt.
Jag lovade ju att visa vad vi... jag menar Tim... köpte till sin flickvän;
Det blev ringen som ser ut som en orm med gröna agater.
Inte för att han tycker att hon är en orm, utan för att den är fin.
:-)
Var på Barnens hus och ögonshoppade igår.
"Hallå, sa jag till expediten, Är det här rätt?
Kostar fyra blyertspennor nitti spänn?"
"Jaa svarade hon, det är Top Model"
"Okey.." sa jag och skämdes lite för att jag inte kunnat räkna ut det själv liksom.
Top Model.
( Eller var det verkligen jag som skulle skämmas där ? )
*
Nyligen shoppad kaffeburk.
Vintaaaasch...heter det om man är lite innebrud.
Annars heter det Erikshjälpen.
Halva priset på alla julsaker på Ica Maxi.
Inte så jävla glammigt, men rättså billigt.
Den här hyacintvasen till exempel.
sjutton kronor tror jag den kostade.
Och nu har jag vaknat lite.
Såhär ser jag ut utan mascara över ansiktet.
Godmorgon och ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0