?

Är det någon som gått lös med en snökanon utanför min dörr i natt?
Eller är det vinter nu?
Det känns verkligen hysteriskt okul att klä på sig och gå ut och skotta nu men tyvärr (?) är det väl ytterligare en aktivitet som höjer kroppstemperaturen.
Eftersom jag hade jour i natt blev det en lugn fredagskväll med mys och socker i form av en kladdkaka som förmodligen är den godaste kladdkakan jag gjort.
Ever.
Tanken var att Tim skulle ha med sig den på Bergsåker eftersom det var sista dagen på praon men en galla satte ju stopp för den praodagen.
Därav hästen på kakan liksom...
Jag älskar min tjur!
Över allt annat.
Den här dagen kanske han inte vann SM i mogenhet, men jag bara älskar honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0