Helt vanlig vecka....

Det var ett tag sen jag var här och hälsade på men nu är jag med i matchen igen.
Har tagit på mig regnkostymen idag som ni kanske märker på vädret.
Igår var jag så arg så att jag tänkte gå och mörda någon.
Och i förrgår med.
Så för säkerhets skull bloggade jag inget med risk för att tangenterna skulle hamnat genom - och - under bordet.
Jag hade multipla personligheter och alla diagnoser i hela världen och några till.
Grannarna låste in barnen.
Kort historik;
* Bilarna ska lagas.
* Daniel sliter svin några dygn med tjurens bil. Bygger om hela motorrummet för att få plats med nya       grenrörshelvetet.
* Beställer bromsok från Övik.
* Bromsoket kommer inte. Någon jävla prao har missat beställningen.
* Beställer nytt bromsok.
* Daniel svetsar tröskeln på min bil. Värmen gör att bältesrullen smälter och en kabel någonstans brinner upp.
* Daniel ångrar att han lärde känna oss och funderar starkt på att flytta till Egypten.
* Posten har tappat bort bromsoket.
* Vi tar en roadtrip till Kramfors för att köpa bromsok eftersom det är riksbrådis.
* Kommer tillbaka hem, bromsoket passar inte.
* Det nya grenröret spricker.
* Daniel byter adress, telefonnummer, identitet och köper nytt ansikte.
I samma veva fyllnar grannen till och klär av sig naken utanför lekparken, polisen kommer och följande dygn står han och bankar och vrålar i trappen, på trappen och utanför trappen.
Är jag en NOLIFERS nu?

Kommentarer
Postat av: Villemo

Hahaha, du är så störd alltså! Asg

2010-08-04 @ 15:26:04
Postat av: Anna

Haha ja störd är bara förnamnet... :P

Inte så frisk du heller va? ;P Kram

2010-08-04 @ 16:17:02
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Villemo

Va?! Vem har sagt det? Är ju helfrisk ja! ;P elle? ;) Kram!

2010-08-04 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0