"Det är sol! ankan"

Stod det i ett mess i morse...
Sjukt mycket lättare allt blir när det inte är domedagsväder, tycker ni inte?
Fryskillen kom och fryssnickrade till frysen i morse, och som bonus fick jag lampan till kylen lagad som inte funkat på två år.
Emil och jag har varit ut och plockat bär, och ingen av oss ramlade ner i ett avgrundslöst hål eller blev biten av något utrotningshotat djur.
Pengarna skramlade in på kontot - så nu slapp jag trycka fast ett myntinkast i pannan och ställa mig utanför Konsum och sjunga.
Livet är underbart och jag är den största humörmänniska jag har träffat.

Kommentarer
Postat av: Villemo

"den största humörmänniska jag har träffat" Märks att du inte känner mig än! Asg ;)

2010-08-16 @ 00:45:43
URL: http://bejjbiiis.blogg.se/
Postat av: Bea

åh ändå är du en av dom bästa ja nånsin träffat!!! min lilla PMS anka! ha ha ha kraaaam

2010-08-18 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0