Kurr säger Annas mage...

"Ät mig" säger kycklingtacon i grytan!
"skit i vänta på resten av familjen"

Visste ni förresten att aubergine och äggplanta är samma sak?
Det fick jag reda på igår.
Tänk att det skulle behöva gå 33 år och 5 månader innan jag fick reda på en sån viktig sak...



Tim har två tjejer här idag.
Tjejer!
Dom sitter och spelar PS3 och fnittrar.
Gud så kul... är det nu jag ska komma med sjalett runt huvet och bjuda p saft och bullar!?
Eller ska jag gå in och säga; "Tja girls...Läget? Har ni kollat in min blogg elle? Jag är faktiskt inte så mycjket äldre än er thihi..
Eller... nä jag sitter kvar här och lyssnar på magen som säger kurr kurr...

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Har du kallat det aubergine eller äggplanta och vad trodde du isåfall att det "andra" var för något.



Själv visste jag inte för nån månad sen att det är senap i majonnäs och att kvinnor föds med alla sina ägg (alltså inte producerarett nytt varje månad)och det är därför det är svårare att bli pregnant vid högre ålder eftersom bästföredatumet går ut.

2010-04-09 @ 07:03:23
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0