Jag ooorkar inte....

Jag förknippas tydligen med två fina uttryck.
Det ena är "jag orkar inte" och det andra är "jag blir så jävla förbannad".
Finurlig som jag är tror jag att det säger ganska mycket om mig som person.
Det som är ännu finurligare är att det inte stämmer alls.
Jag tycker verkligen inte att domedagen är nära och att jag lika gärna kan gå och skära halsen av mig efter frukost.
Jag tycker att livet är ganska stenkul.
Men eftrsom ironi och sarkasm är mina ständiga dödspolare så måste jag säga att dessa uttryck passar in i ungefär precis varenda mening!
Eller hur!?

Pröva själv då :D



"En polack skulle ta körkort och gick därför till optikern för ett syntest.
Optikern visade honom ett kort med bokstäverna:
C Z W I X N O S T A C Z.
- Kan du läsa det här, frågade optikern?
- Om jag kan läsa det? svarade polacken.
Jag känner ju för fan killen!!"

Haha jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0