Honan är hemma nu

Fylld av nyinhämtad livsenergi och till en viss del farmvillerehabiliterad.
Firade naturligtvis detta genom att grilla och fortsätta späda ut hondjävulsblodet med rött vin igår.
idag har det sushilunchats och även inhämtat ringarna tills fredag då det smäller, och då pratar jag inte valborgsraketer.
Nej då blir det finaste-gå-bort-kläderna och sedan skåla i rosa bubbel i sviten.
Ringswitch, bastu, barnledigt...och sen kan ju varenda nolla räkna ut med arslet vad vi ska göra!

Meeen börjar ni inte också bli ganska proppmätta på Madde och Jonas nu?
Okey jag erkänner att jag inte är något superfan av askmoln-domedag-hysterin men allvarligt... vill vi verkligen veta mer om blingblingsessan och hennes svärmorsbrat nu?


Vinke-vink.... bye bye...vi förlovar oss utan er Madde och Jonas...

Nej tänkte väl det.
Men varken kungahuset eller medierna har något filter verkar det som, utan allt ska kablas ut, ända ut till ointresserade Skogs - Ola i sin timmerkoja som sippar granskottstè och bygger spindelhus.
Med risk för att kallas rikshäxa nu säger jag som min tonåriga son.
"MEEN BRYYY... NÄR ÄR MATEN KLAR?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0