Hejdå....

Godmorgon underbara fredag.
Jag har precis vridit ur kaffebryggaren nu, lämnar civilisationen ett tag över helgen och åker upp till stugan för att leva amish - liv.
Så långt man kan komma från Hollywoodkaffe och tjitt tjatter över en cig under fläkten.
Jag tänker ersätta detta med en kall öl i ena näven och en grilltång i den andra ute på den soliga altanen ( spottar på askmolnet ) och när aftonsolen sänker sig greppar jag min irish coffee och lägger på en pinne till i öppna spisen.
Det blir lyxqualitytime med tjuren mitt Härnösands skogar.
Ja så mycket lyx man kan unna sig när man tvingas leva på B- Kassan....
Hoppas ni med får en underbar helg.



Jag och Tjuren i stugan.
Ska precis ut och hämta ägg och skörda vete.
Farmville - reality!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha de så gott där i skogen.Själv så är jag redan i skogen.Men ska strax ta bussen till civilisationen.

Många kramar.P.S Vad är motprestationen för att få nåt från B Kassan?Nåt att lära sig?:)D.S

2010-04-23 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0