Det går bra nu.

Med gårdagens stressbollsinlägg.
Ingen kunde tydligen läsa det för allting försvann bortom periforin.
Bra tänkt av honan.

Jag känner mig inte så jävla trevlig idag heller upplysningsvis.
Ful
Fet
Finnig
Fuktskadad
Främlingsfientlig och
FramFörallt
MENSIG!




Tur mina underbara grannar klarar av att se på mig och umgås med mig i alla fall.
Och jag hoppas mina stackars läsare får en jävligt bra måndag.
Jag är inte bitter.
Och jag missunnar inte någon nånting idag.
Inte alls.
Känns underbart och fantastiskt att alla mår bättre än mig.
Jag lovar.
Ärligt.
Jävligt ärligt.

Stannar nog inne idag.
Pallar inte och få ett askmoln i huvet.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lovely att fler än jag kan vara bittra små häxor ;) Love you =)

2010-04-19 @ 16:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0