Bitterfitta!!!

Jag: "Jag tycker bilen har börjat dragit mer soppa nu på senare"
BeaBitterfitta: "Ja ja jag fattar piken...jag ska kliva av"

BeaBitterfitta: " Anna du har fått mess..två stycken nu"
Jag: "Ja det är väl från tjuren"
BeaBitterfitta: *suckar och himlar med ögonen* Kuuul att du har en sån jäävla romantisk karl då. Kul för DIG liksom"



Så håll om mig
Släpp inte taget om mig
Är som förhäxad av dig
Och jag vill ha dig
Kom och håll om mig nu


Haha I Love you bitterfitta!
Versionen av "Svenska Hollywoodfruar" i Timråtappning våldgästade Ica Maxi idag.
So glammy!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ha ha ha... så var du tvungen att ta galnaste kortet oxå där ja har tuggummi i munnen å ser ut som nån jävla hare på grund av de... Å dåligt väder är det ute oxå... Å hungrig är ja... ja ja tycker om dig oxå då!!! tack och hej!// Bitterfittan!

2010-04-15 @ 14:12:20
URL: http://raggarmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0