mens mens mens

Nu är äntligen det vidraiga fenomenet över...skulle man inte kunna göra om den här funktionen så man har mens i till exempel naveln istället?
Frågar ni mig så skulle det vara mycket enklare, också sklle man ändå kunna ha lite myspys under perioden också!

Jaja...jag har inte fått tillbaka min dator än, och försäkringsbolaget har gått gjort som björnmamman och gått i ide....
Själv sitter jag och sippar morgonjava och "väntar" på att få åka till Götet idag.
Hurra mig!

Kram på er alla trogna, dela med er av tålamodet till hondjävulen.


Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Hörrö!!Jag har aldrig avstått myspys under mensen!!!Proppa eller använd handdukar!!!he he!!/en erfaren

2009-10-26 @ 18:00:20
Postat av: Loggy

Blir bara lite kladdigare, som ett slakthus ungefär. Sen så har jag bara träffat vampyrkillar också som tycker det är roligt, en del tycker ju tvärtom- att det är vidrigt (som jag själv då).



2009-10-28 @ 08:56:42
Postat av: Kraaam/Åsa

Det där med naveln lät som helt underbar och omöjligt förslag....synd. Jag hade röstat på det ;-)

2009-11-03 @ 08:22:53
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0