Nu är det såå spännande...

Igår var vi äntligen och tittade på lägenheten i stan!
5 rok på Södra Järnvägsgatan!
En tiptop fin lägenhet som kanske behövs putsas lite men det är ju en jordnöt.
Om vi får den får vi en stor fin balkong mot....järnvägen....så ser ni mig sitta där när ni åker mittnabon, nattåget,
571, 584 och kanske till och med 563 på morgonen så lovar jag att vinka!
Bara att hålla tummarna nu att den blir vår!!

Paret som bor där ska vara ute redan den 1 december så det blir lite riksbrådis.
Kanske jag önskar mig en tapetrulle i julklapp!?

Det här är i alla fall min morgonsyssla idag - måndag...



Kram på er alla underbara människor, och ni andra med.

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till, hoppas verkligen att ni får den.

2009-11-23 @ 14:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0