KAT

Igår åkte jag 584 och två mystiska negrer - jag får säga så när det är min egen blogg - kastade in en väska i 1a klass precis vid avgång sedan försvann de snabbt ut på perrongen igen.
S. som var stationerad nere i vagnen öppnade väskan och hittade en hel massa knippen med "grönsaker" som luktade illa.
Nyfikna som vi andra var gick vi också ner och kollade men hade ingen aning om vad det kunde vara.
Jag menar vem fan kastar in en hel tung väska med isberssallad i ett tåg och drar sedan fort som fan?

Polisen kontaktades och i Gävle överlämnade vi väskan.
Det visade sig var "kat".
Knark.
På vårat tåg!!



Och en hel massa också.
I sundsvall kom såklart två andra negrer och skulle hämta väskan.
Men tji fick dom - narkotikaspanarna/tågvärdarna blåste dem fett och det var två ej så glada men dock fattiga negrer som lämnade perrongen.


Kommentarer
Postat av: hemlig

bra jobbat !!! tror ju att det skulle till TIMRÅ det ska TYDLIGEN bo KONSTIGT folk där =))

2009-11-20 @ 12:12:45
Postat av: Eva

Tur att du bloggar.Då får jag alltid ett gott skratt.Ha en trevlig helg.Det ska jag i alla fall

ha.För vi är lediga i helgen.Hurra,hurra.

2009-11-20 @ 14:14:19
Postat av: Anonym

Hej

Jeanette heter jag, det var jag som fångade in din lilla kisse. Hörde av Kaija att du lånat kattburen kan du lämna den på service haglid. Hoppas att allt är bra med lilla kissen, skönt att hon hittade hem till slut.

Med vänlig hälsning Jeanette

2009-11-20 @ 21:27:21
Postat av: li

Men så smarta o diskreta snubbar då...HAHA!!

2009-11-20 @ 22:39:03
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

KAT? man lär sig något nytt varje dag.

:-)

2009-11-21 @ 00:18:11
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0