HAHAHA

Haha, ja jag tackar för kommentaren, jag skrev visst helt oreflekterat om mens igen.
En gång till och jag får döpa om bloggen till "djävla mens honan" istället.

Hur som helst, det händer faktiskt mer saker i honans liv än tampongbyten.
bara för att jag inte delar det med er på bloggen betyder det ju inte att jag ligger i koma.
I förrgår till exempel...då fick jag soppa tork i Skönviksbacken i spöregnet ( tur det finns en tjur...) Härom natten drömde jag att jag ströp en kriminell anorektisk tjej som klev in naken och satte sig i sängen mellan mig och tjuren.
Det gör man inte ostraffat.

Så nu ser ni att jag inte BARA mensar.
Ha det gott världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp det var ett jäkla tjat om denna mens!!Jag fick min ida föresten!!Så det blir te att använda handduk ikväll:-))

2009-11-17 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0