Japp

Självklartblev hemresan alldeles för tråkig för min övertrötta hjärna så vi la till en liten pyromanbrand i vagn 3 där.
Jag tycker ju givetvis att det är skoj att stanna kvar efter jobbet också för brandutredning.
Så Linda, nu vet du också vad du ska göra när det börjar kännas lite rutinmässigt och trist ombord.
Du kan tacka mig sen.

Idag är jag hemma med en sjuk Emil..varifrån kom febern?
Men inget ont som inte har något gott med sig, nu fick jag tid att åka och köa en ny plattång senare under eftermiddagen.
Ska försöka att inte sätta eld på mitt eget hår om jag får tråkigt.



Slutligen - det var faktiskt inte jag som startade branden.

We didnt start the fire!


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det räcker inte med att slänga ur sig gamla Billy Joel-hits för att vi ska tro att du inte hade nåt med branden att göra...

2009-03-26 @ 12:11:30
Postat av: Kattis

Du måste specificera dig! Jag måste få lite bra läsning, för det här är nästan för bra för att vara sant. Brinner det på våra tåg?! ;P

2009-03-26 @ 12:27:42
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Hahahaha - vad har du nu gjort :-D ?

2009-03-26 @ 12:56:52
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0