Enligt

min egen blogg har jag inte vaknat i Stockholm än, vilket är helt fel eftersom jag sitter hemma nu och tjur ( ! ) ar över att jag måste städa.

Och eftersom jag känner mig sur, grinig och trotsig över detta så byter jag ut orden mot bilder idag.
Det var ju längesen ni fick en realistisk bild från vardag...liksom...


Tjurens skoter...äntligen lagad...


Egoprträtt i garaget..


provstart på kvällskvisten...


Kolonilotter och småstugor från promenaden igår  på Kungsholmen


Herr och fru svan tycker det börjar bli vår nu...

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Är du säker på att fru svan inte dränkt herr svan i den där vattenpölen?????

2009-03-26 @ 12:59:46
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0