No more excuses

Solen skiner inte ens på Timrå, jag är varken full eller bakfull och jag har tvättstuga.
Finns liksom inga ursäkter för att sätta mig ner och blogga.

Jag har semester.
Det vet ni va?
Då man ska sola, bada, grilla, resa och helst vältra sig i allt som kostar fläsk.
Eftersom jag ska laga bilen får vältra mig i mitt eget fläsk jag.
Tre lax kostar det.
Att laga bilen allså.

Inge mer gnäll nu, livet är rätt fucking underbart när man är ledig, jag önskar bara jag kunde sluta drömma att jag håller på missar tåget på nätterna och att jag måste sälja minst 20 chokladpuddingar i Bistron för att inte bli varslad till hösten.
Det önskar jag, men annars är livet fett okey nu.
Vill ni se?



Jag och Emil gjorde ett besök i GA stan de sista jobbdagarna..





Ben & Jerry kalven....en kopia av min och tjurens blivande avkomma?




Vi fiskar och grillar vid deltat igen...





Eftersom jag är allergisk mot mask hoppar jag över själva fiskmomentet och extraknäcker som dekoraton istället.



Tjuren är inte allergisk mot mask men tycker om öl bättre än fisk




Ego ego ego....hörde jag någon som sa modellkontrakt...?




Nähä...jag hörde väl fel då.....

Sen förstår ni..var det dags för 80 års kalas...mormor tjur fyllde år och vi åkte fetlimmo hela dagen och avslutade på Ådalen 3 båten.





Jordgubbar och skumpa i Norrfällsviken...

Ett snabbt hopp till....Grönan...



Hondjavulen som intet fruktar...som är faran själv som lurara i natten...bangade på den här Insaneprylen..
Kanske nästa gång om jag inte är lika bakis...



Tjuren ser också skeptisk ut...

Snabbt hopp till Hartungviken igår...Jag badade i havet för första gången i år!!
Men jag nekade bestämt till både vimmelfotografer och autografjägare.



Tim däremot tjänade en extra slant i reklambranschen.



Medan Pelle frös..och frös....



Glad sommar på er!!!!!




Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Strålande blogginsats - jag häpnar faktiskt!

2009-07-31 @ 13:44:50
Postat av: li

jobbat fööör mycket! det är nog välbehövligt med semester!!! chokladpudding??! själv skällde jag ut resenärer i sömnen och skällde högt o tydligt så jag vaknade av att jag låg o prata....ha det så gött!! många kramar till dig!! (tack så mycket för dina värmande)

2009-08-01 @ 23:46:22
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Loggy

Men Anna! Du skulle åkt Insane!! Jag höll på att fega ur i kön,börjar antagligen bli gammal (?), men sen när jag väl åkt ville jag inte göra annat. SATAN va jag garvade! Skrek "TJOHOOOO!" genom hela åkturen. Vansinnigt roligt!

2009-08-04 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0