Näsan har talat

Såhär i förkylningstider tänkte jag guida er lite i nässpraysdjungeln som jag ofrivilligt har bekantat mig med de senaste dagarna.

Otrivin Comp - skall förgöra både nästäppan och rinnsnuvan.
Fungerar till 50% - nästäppan försvinner men du blir "snuvad" ( förlåt uttrycket ) på effekten av rinnsnuvan eftersom du fortfarande känner dig snorig och snyter förgäves trots att det inte kommer något.

Nezeril - Klassiker.
Lika trygg och gammal som morfar.
Gör det den ska men inget mer spännande än så.

Otrivin menthol - fungerar!
bränner bort nästäppa, snor, celler, alla levande organismer bak till hjärnbalken i en dusch.
Precis när du var så lycklig att du faktiskt hade en hjärna så har du nässprayat bort den.

Och till sist - Kleerup...mamma sa alltid att det finns inga fula människor...
Förlåt mamma, med all respekt....men du hade fel.

Kommentarer
Postat av: Totte

GÅ genast till Apoteket o lämna din otroooligt bra beskrivning av deras produkter (näsfräsprod) o hälsa från mig att jag har ff brännskador av MENTHOL sprayen...aj aj :( Snörvliga kramar från 08

2009-01-02 @ 19:23:24
Postat av: Tågmamman

Vi våldade in lite nezeril baby på trollet inatt - av mina blåmärken kan man se att hon blivit starkare på senaste tiden, eller får hon superkrafter av nässpray?

2009-01-03 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0