Jo tackar som frågar

Saneringen gick bra igår, passade även på att slänga ut lite förbrukade möbler i ett tappert försök att rensa upp här i sardinburken.
Rev upp halva armen när jag höll på att tappa tv;n med så nu ser jag snart ut som en riktig krigsskada.

Blogghjärnan har inte riktigt vaknat än men jag kan ju passa på att förtälja att jag och barnen idag ska åka in och träffa deras pappa.
Efter upprepade år av trassel med ovanstående har han nu tydligen bestämt att han ska flytta.
Okey, bra.
Till Thailand.
Hurra, ännu bättre!

Så nu ska barnen få halva bohaget och varsin lap sägs det.
Jag tror det när jag sett det.

Så skippa nu kommentarerna där det står "barnen behöver alltid sin pappa oavsett bla bla bla"
Dom behöver inte en pappa som sviker dem flera gånger i sina liv och dyker upp som gubben i lådan och i samband med det skickar stämningar till Tingsrätten att han inte får träffa sina barn.
Otaliga gånger har de suttit och väntat på avtalad tid, för att sedan tre månader senare få ett samtal där han säger "pappa blev förkyld, ska vi åka och bowla?"
Lika många otaliga gånger har jag fått tvinga dessa barn att kliva in i bilen med mutor, gråtandes för att de inte vill träffa honom.
Så ska inga barn behöva ha det.

Thailand blir bra.
Så.
Vore förargligt om planet skulle störta.
Kanske.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Stackare där:-(hoppas armen läker tidigare..eller så får du ett coolt ärr;-)Duuu jag har inte sett/träffat min Farsa sen jag var 1 år.Och jag har klarat mig rätt bra.Jag har aldrig provat på droger(förutom alkohol och cigg då)och han var värsta pundaren!!Inte har jag hamnat på kåket heller...och han hade klipp kort där.Så jag tror att dfina barn kommer att få det jätte bra utan asshole.Dom har ju sin super morsa..eller var det ödlan;-)samt tjuren.Det kan inte bli bättre.Tror det skadar mer att gång på gång bli sviken.Ha det gott/kraaam du vet vem

2009-01-22 @ 10:31:48
Postat av: Kraaam/Åsa

"Men barnen behöver ju sin pappa oavsett".......bla bla bla!!!!

Jo tack, jag har hört det där jag med.

Det ironiska är ju att du hamnar i samma situation som jag ÅTER igen.

Jag fick ju en anmälan jag med på mig då han absolut skulle ha barnen til varje pris, och alla dessa möten hos familjerätten och kontrakt som skulle skrivas under som han kom med. Ändå har man inte gjort annat än att vara sammarbetsvillig.

Helt plötsligt flyttade mina barns pappa till Albanien och ska nu gifta sig.....urk.

Och varsin laptop fick de i julas förresten.....så nu gjorde han dem nöjda för ett tag.

Men det är ju vi som har barnen ständigt boende hos oss som ser vad sånt här egoistiskt trassel skadar insidan hos dem.

Jag är inte bäst, jag är inte perfekt men jag gör mitt yttersta för att alltid sätta mina barn främst.

DET är skillnaden mellan en bra och en dålig förälder!!!!



Det kommer att gå bra för dina två duktiga och kloka barn och deras fantastiska mamma!!!!

2009-01-22 @ 12:27:47
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: Loggy

Skönt att han flyttar till andra sidan jordklotet! Helst skule han haft en raket i arslet för enkelresa ut i rymden, men Thailand blir nog bra :)INGA barn behöver idioter till föräldrar.

2009-01-22 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0