Jaha

Då har nästan en hel dag gått redan och jag har uträttat lika mycket som en prao på fikarast ungefär.
Jag ids inte ens ha prestationsångest över det heller.
Julgranen står och skriker åt mig i hörnet men om man spelar musik tillräckligt högt och koncentrerar sig på att bara titta åt andra hållet går det bra.
Det är för kallt ute idag för att jag ska dra en gran över gården.
Egentligen är den ju ganska fin om man liksom kisar lite och släcker lampan.

I morgon blir det förmodligast ingen blogg.
Som jag nämnde tidigare har jag en riktigt fet överliggning i Stockholm och slug som jag är har jag lovat Tim att ha med sig datorn till Granloholm.
Så morgondagen ägnar jag åt att pilla bort ludd mellan tårna och kanske kanske om det inte är polarklimat tar jag mig en promenad i hufvudstaden.
Men jag lovar inget!


Kommentarer
Postat av: inlinquisch

haha gillar verkligen ditt sätt att skriva du är så jävla rolig..! hmm ja intelegens nivån har verklligen nått sitt klimax när man väljer att döpa sitt barn till Adolf Hitler.



Du det är helt ok! jag länkar din sida jag med vid nästa uppdatering, om det är okej?

2009-01-16 @ 13:52:38
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Japp - jag skrev just ett inlägg om julen som försvann för längesedan.



Vem är Tim hos i granloholm? så nyfiken så jag inte kan sova inatt

2009-01-16 @ 22:25:30
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0