Grythyttan

Så står det på min vattenflaska.
Kul.
Grythyttan.

Tack för alla fina stöttande inlägg, barnen fick varsin laptop.
Och tomten bor i Nordpolen.
Nä skämt åsido, men det här var en av de få gångerna han stod vid sitt ord, och det är ju inte olagligt och bli förvånad!?
Right?

Jag sitter i Sthlm och väntar på att jag ska bli trött så jag kan somna så jag kan vakna så jag kan börja jobba så jag kan åka hem så jag kan få träffa familjen igen.
Alla dessa överliggningar HAR en medaljens baksida.

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Kattis

allvarligt!? fick de varsin laptop!? då kan du hälsa att jag också behöver en ny dator. :P hur blir det med den andra halvan av löftet, thailand?

2009-01-23 @ 13:53:44
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Ha ha jag har också druckit Grythyttans vatten idag./kraaam

2009-01-23 @ 14:11:04
Postat av: i

Thanks baby för att du är så gullig!! Skönt att veta att jag hade nån när jag blev besatt av demoner igår!!!kraaaam

2009-01-23 @ 22:57:27
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Vad fan? Var det sömnmedel i grythyttevattnet? Kom igen - lämna ut fler detaljer av ditt liv, jag har redan skummat alla skvallertidningar.

2009-01-26 @ 14:20:22
Postat av: Caroline

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2009-01-27 @ 06:53:36
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Ska jag bli orolig? Ska jag ringa nån, närservice formerly known ass TASS? Ska jag börja spana utanför ditt fönster på nätterna för att se vad som pågår... nja du bor i Timrå, jag skiter nog i det...

2009-01-27 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0