Slask

Läser den dagliga dosen av internet.
Pirate bay rättegång bla bla...melodifestival..bla bla...
Varför är det förresten så mycket hysteri kring det här med Mello?
Mums mums Måns och hans trasiga nervtrådar...Markoolio eldar upp sin scenkompis..Lili och Sussie...förlåt skrev jag verkligen Lili och Sussie???
Är vi tillbaka på skoldansernas tidiga 90- tal nu eller?

Jaja..whatever...var det något jag sket i så var det Måns trådar...tvingar hans mamma honom att sjunga smörsång i svensk television med upptejpade mungipor kanske?
Nä just det.

För övrigt såg jag inte alls senaste deltävlingen av Mello i Skellefteå.
Jag tyckte inte heller att Lili och Sussies låt rockade lite grann.
Och absolut tyckte jag inte inte inte att Måns låt var en av de bästa eller att Amy Diamond faktiskt har en bra röst.
Och inbilla er inte att jag tyckte det såg äckligt ut ens när H.E.A.Ts trummis svettades så mycket på scen.
För jag är minsann inte gammal och tittar på sånt crap.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men jag såg faktiskt eländet...tyvärr. Men mest i brist på annat.

Det är väl ganska otroligt att varje år, så är det nån gammal avdankad grupp eller artist som får för sig att göra comeback. Lite löjligt är det ju.

Känns lite som " nu är pengarna slut och jag är desperat" från deras sida.

Blir du med till badhuset nästa torsdag nu då?

Ha de.

2009-02-19 @ 15:27:51
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0