Inbrott

Har jag gjort i natt.
Bröt mig in hos en gammal barndomskompis med två kumpaner för att stjäla sprit, cider och partyhattar inför sista april.
Denna DRÖM berodde förmodligen på att vi såg Wallander - Tjuven igår, och det tycker jag ni med ska göra.
Jag mena...varen bra elle bra liksom!!

Annars rullar jag ( Tänk att min pappa undrade om jag gravid...men nej - jag är bara fet! sa jag ) bokstavligen in i sista semesterveckan nu, förutom idag då det gnetas lite extra...
Tjuren började jobba igår så jag förkovrade mig i "Sims 3"
Gör inte det.
Jag säger bara: Lost lost lost...man skapar ett beroende som skulle få en heroinmissbrukare att packa ihop och gå hem.

Nu måste jag gå och snyta mig.
Hejpåer.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så det kan bli i drömmarnas värld :)

Jag börjar plugga solenergiteknik + biobränsle nu om två (!!!) veckor. Då blir man fattig student...

Men jag jobbar lite på helgerna, så kanske ses då någon gång :)

2009-08-18 @ 14:56:28
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0