Horsemen

Ett bra bakfylletips är att säla ner sig i sängen hela dagen med en stor skål chips, dip och en älskling.
För att förhöja detta kan man se en bra film.
Till exempel den här!!



Filmen handlar om fyra blodiga och råa mord och är sjukt spännande från början till slut.
Tycker man om lite ockult, psykologi och oväntade slut is this the movie.

Eller den här;



Nej det är inga poltergeistrar, det är inte ens en skräckfilm.
Men det är en väldigt skruvad film som man får kliva ut ur hjärnan lite och tänka större.
Inte riktigt min bästa egenskap men...jaja se filmen i alla fall.
Mycket speed utlovas.

Tro vad man ska hitta på idag är man inte är bakis!?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå där!!!

Ja men tack, ska bli superkul!!!

Ja jag hörde mamma sa de :D

2009-08-13 @ 00:30:16
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej kära Du!!!

De sökte dig (Marie och Madde) för att få med dig på min möhippa men du har inte svarat på the mobile.

Du var saknad!! :-)



I alla fall så får jag nyckel till lokalen på torsdag och undrar om du kunde titta ut en sväng dit under torsdagkvällen då Sussie som lagar maten och även Madde ska komma och introduceras lite.

Det vore toppen.

Kring kl 18 skulle jag tro.

Kolla upp det.



Tusen jättevarma kramar från mig till dig!!

2009-08-17 @ 07:10:59
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0