Vissa dagar är

verkligen värre än andra.
Idag känns det bara HELL!
Jag är mensig, grinig och barnslig som en trotsig treåring.
Jag VILL INTE städa..jag vill helst bara tycka synd om mig själv för att jag blir så paranoid när jag har pms.




Om jag kör bil är jag säker på att någon kommer köra ihjäl mig, när telefonen
ringer tror jag att någon arg ond människa ska skälla på mig och om jag sitter hemma och gömmer mig är jag övertygad om att någon ska komma hit och slå mig blodig.

Med en stor hink tur får jag i alla fall ledigt sista helgen i maj..då bär det av med flyg ner till huvudstaden...vad hette den nu igen...Stockholm var det ja...elitloppet och hotell med tjuren och hans Bergsåkersarmè.
Om inte någon har kört ihjäl mig och trampat ut min hjärna över vägen tills dess allså.

Tills dess så säger jag bara; SNÄLLA SKJUT MIG!!

Våga hata PMS!

Kommentarer
Postat av: li

Ja fyyyfaaaaan vilken dag detta är!!! Jag har en kropp av bly!!! keep it up girl!!kram

2009-04-02 @ 16:45:47
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Läste jag flyg...?

2009-04-02 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0